МІНІСТЕРСТВО МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ
від 12 жовтня 2018 року N 4721

Про надання фінансової підтримки Молодіжній організації "Пласт - Національна Скаутська Організація України" для проведення Всеукраїнських конференцій щодо розвитку та популяризації ПЛАСТ (2 заходи)

Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2012 р. N 116 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів державної політики з питань молоді та державної підтримки молодіжних та дитячих громадських організацій"

(зі змінами) (далі - Порядок використання коштів), від 18 лютого 2016 р. N 148 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2016 - 2020 роки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" (зі змінами), Порядку реалізації програм, проектів та проведення заходів державної політики у молодіжній сфері та сфері національно-патріотичного виховання, затвердженого наказом Мінмолодьспорту від 03.03.2016 N 808 (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за N 453/28583, п. 1.16 Календарного плану щодо надання у 2018 році фінансової підтримки Молодіжній організації "Пласт - Національна Скаутська Організація України", затвердженого наказом Мінмолодьспорту від 27.03.2018 N 1355 (зі змінами) (далі - Календарний план), наказую:

  1. Надати фінансову підтримку Молодіжній організації "Пласт - Національна Скаутська Організація України" у сумі 200000 (двісті тисяч) грн 00 коп. для проведення 17 - 25 листопада 2018 року Всеукраїнських конференцій щодо розвитку та популяризації ПЛАСТ (2 заходи) згідно із затвердженим кошторисом витрат (додається).
  2. Департаменту економіки та фінансів виділити асигнування із загального фонду Державного бюджету України за КПКВК 3401070, КЕКВ 2610 для реалізації зазначеного заходу у сумі 200000 (двісті тисяч) грн 00 коп. Молодіжній організації "Пласт - Національна Скаутська Організація України", код 14360127, на її рахунок, відкритий в органах Державної казначейської служби України, з урахуванням вимог п. 7 Порядку використання коштів та п. 1.16 Календарного плану.
  3. Департаменту молодіжної політики забезпечити подання підсумкового та фінансового звітів Молодіжною організацією "Пласт - Національна Скаутська Організація України" відповідним структурним підрозділам Міністерства молоді та спорту України у встановлені терміни.
  4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра молоді та спорту України згідно з розподілом обов'язків.

 

Заступник Міністра молоді
та спорту України

О. Ярема

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник Міністра молоді та спорту
____________ О. Ярема
12 жовтня 2018 року
М. П.

Кошторис витрат

На проведення:

Всеукраїнських конференцій щодо розвитку та популяризації ПЛАСТ (2 заходи)

Місце проведення заходу:

Конференція I - Київська область, м. Буча, вул. Антонія Михайлівського, 54

Конференція II - Київська область, м. Буча, вул. Антонія Михайлівського, 54

Відповідальна організація за проведення заходу:

Молодіжна організація "Пласт - Національна Скаутська Організація України"

Розділ та пункт календарного плану: розділ 1, п. 1.16.

Строки проведення заходу:

  1. 17.11.2018 - 18.11.2018 (2 дні)
  2. 24.11.2018 - 25.11.2018 (2 дні)

Кількість учасників: 600 осіб

N з/п

Стаття витрат

Розрахунок витрат

Усього, грн

1

2

3

4

5

6

1

Оплата проїзду, добових, проживання та харчування учасників заходу

Кількість осіб

Кількість днів (раз)

Вартість за день (раз), грн

 

 

Харчування учасників конференції I

300

2

120

72000

 

Харчування учасників конференції II

300

2

120

72000

 

Всього за статтею:

 

 

 

144000,00

2

Канцелярські товари

Кількість одиниць, шт.

 

Вартість за одиницю, грн

 

 

Блокнот для фліпчарту

100

 

120,00

12000

 

Блокнот A4

600

 

20,00

12000

 

Набір маркерів

600

 

20,00

12000

 

Ручка кулькова

600

 

5,00

3000

 

Папір A4 (500 арк.)

200

 

85,00

17000

 

Усього за статтею:

 

 

 

56000,00

 

Разом витрат за кошторисом: двісті тисяч гривень нуль копійок

200000,00

 

у тому числі за КЕКВ 2610 (кодами економічної класифікації видатків):

 

 

200000,00

 

Заступник директора департаменту
молодіжної політики - начальник
відділу підтримки молодіжних та
дитячих громадських об'єднань

А. Білий

Заступник директора департаменту
економіки та фінансів - начальник
відділу фінансів програм молоді

Г. Левківська

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Крайової Пластової Старшини Молодіжної Організації "Пласт - Національна Організація України"
____________ С. В. Андрійчук
12 жовтня 2018 року

ПОЛОЖЕННЯ
про проведення заходу

РОЗДІЛ I

  1. Назва заходу: Всеукраїнські конференції щодо розвитку та популяризації ПЛАСТ (2 заходи)
  2. Рівень проведення:

міжнародний, всеукраїнський, місцевий (потрібне підкреслити).

  1. Зміст заходу:

освітньо-виховні, інформаційно-просвітницькі, експертно-аналітичні, культурологічні (потрібне підкреслити).

  1. Підстава для розроблення заходу

Указ Президента України від 28.03.2008 N 279/2008 "Про заходи щодо сприяння розвитку пластового (скаутського) руху в Україні",

Державна цільова соціальна програма "Молодь України" на 2016 - 2020 роки (зі змінами), затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 р. N 148.

  1. Строк проведення заходу:

17.11.2018 - 18.11.2018 (2 дні)

24.11.2018 - 25.11.2018 (2 дні)

  1. Місце проведення заходу:

Конференція I - Київська область, м. Буча, вул. Антонія Михайлівського, 54

Конференція II - Київська область, м. Буча, вул. Антонія Михайлівського, 54

  1. Мета та обґрунтування актуальності реалізації заходу

Мета проведення конференцій - вдосконалення виховницької діяльності згідно пластової методики, залучення до організації, як членів ПЛАСТу, так і волонтерів та виховників, підвищення рівня обізнаності виховників, підтримка національно-патріотичного виховання молоді, а також розвитку волонтерського та пластового (скаутського) руху, тримання необхідних знань та інформації щодо волонтерства.

Наразі існує проблема з мотивацією волонтерів та виховників.

Проведення вищезазначених конференцій сприятиме залученню нових виховників та волонтерів.

  1. Основні завдання заходу
  2. Обговорити організацію роботи виховників.
  3. Обговорити пластові методики виховання.
  4. Ознайомити виховників з новими видами занять, обмінятися досвідом.
  5. Розробити систему для залучення волонтерів.
  6. Донести важливість виховання за пластовою методикою.
  7. Очікуваний результат
  8. Завдяки проведенню конференцій налагодиться та покращиться робота 600 виховників та волонтерів.
  9. Конференції будуть успішно проведені та пройдені всіма 600 учасниками із засвоєнням матеріалів, що допоможе налагодити та вдосконалити волонтерську та виховницьку діяльність, що приведе за собою створення нових гуртків.
  10. 600 волонтерів та виховників будуть ділитися з іншими пластунами отриманим досвідом.
  11. Напрацювання конференцій в подальшому ляжуть в основу нових методичних матеріалів щодо виховання за пластовою методикою.

Участь у конференції візьмуть 54.16 % жінок та 45.84 % чоловіків.

РОЗДІЛ II

  1. Організація, відповідальна за проведення заходу

Молодіжна організація "Пласт - Національна Скаутська Організація України"

01021, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7, кв. 49;

Тел.: (050) 910-74-43;

Тел./факс: (044) 280-85-55, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  1. Посадова особа, відповідальна за проведення заходу:

Андрійчук Станіслав, Голова КПС МО "Пласт - Національна Скаутська Організація України", 0970138327, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Кузьмінчук Тетяна, менеджер з державного фінансування МО "Пласт - Національна Скаутська Організація України", 0962216522, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  1. Перелік організацій, що беруть участь у проведенні заходу

Молодіжна організація "Пласт - Національна Скаутська Організація України"

01021, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7, кв. 49;

Тел.: (050) 910-74-43;

Тел./факс: (044) 280-85-55

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

РОЗДІЛ III

  1. Кількість учасників заходу: 600

у тому числі: жінки 325, чоловіки 275

  1. Кількість працівників, залучених до проведення заходу із зазначенням фаху

2 (тренер з розвитку, інструктор з тімбілдінгу).

Сценарний план проведення заходу:

Програма конференцій

1 день

09:00 - 10:30 - реєстрація учасників, інструктаж;

10:30 - 11:00 - сніданок;

11:00 - 13:00 - Обговорення "Проблеми роботи гуртка";

13:00 - 14:00 - обід;

14:00 - 15:00 - робота в групах "Шляхи вмотивування виховників та волонтерів";

15:00 - 16:00 - Обговорення: "Роль виховника в житті виховання"

16:00 - 18:00 - Обговорення: "Шляхи до збільшення кількості волонтерів";

18:00 - 19:00 - вечеря;

19:00 - 20:00 - підготовка до вечора знайомств;

20:00 - 22:00 - Обговорення "Звіт про волонтерську діяльність"

22:00 - вільний час, сон

2 день

07:00 - 08:00 - загальний підйом, руханка, вмивання;

08:00 - 08:30 - сніданок;

08:30 - 10:00 - Обговорення "Робота з планером, або самоорганізація"

10:00 - 11:00 - Практичні заняття: табори, мандрівки, прогулянки та їх організація

11:00 - 12:00 - Обговорення: "Створення нових гуртків";

12:00 - 13:00 - Обговорення: "Важливість волонтерської діяльності";

13:00 - 14:00 - обід;

14:00 - 16:00 - Обговорення Робота виховника - майбутнє України";

16:00 - 17:00 - вечеря;

17:00 - 18:00 - закриття конференції, підбиття підсумків, спільне фото, вільний час.

  1. Характеристика матеріально-технічного забезпечення проекту

N з/п

Назва

Кількість

Призначення

1.

Харчування учасників

Конференція I - 300 осіб х 2 дні х 3 рази
Конференція II - 300 осіб х 2 дні х 3 рази

Забезпечення триразовим харчуванням учасників конференцій

2.

Канцелярські витрати

Блокнот для фліпчарту
Блокнот А4
Набір маркерів
Ручка кулькова
Папір А4 (500 арк.)

Для якісного проведення конференцій необхідне канцелярське приладдя.

РОЗДІЛ IV

  1. Загальний обсяг витрат 200000 грн,

у тому числі: за рахунок коштів державного бюджету 200000 грн;

  1. Перелік організацій-учасників та розмір їх дольової участі у заході або внески за участь.
  2. Дані про структуру витрат на проведення заходу:

N з/п

Найменування статті витрат

Загальна сума, грн

1.

Оплата проїзду, добових, проживання та харчування учасників заходу

144000

2.

Канцелярські витрати

56000

 

Всього

200000

 

Голова Крайової Пластової
Старшини Молодіжної Організації
"Пласт - Національна Скаутська
Організація України"

С. В. Андрійчук

ПОГОДЖЕНО:

 

Заступник Міністра молоді
та спорту України

О. Ярема

 

Ліцензійні програми за ціною виробника

 Для автоматизації визначення вартості будівництва - нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення Повний набір діючих в Україні будівельних нормативних документів та актів в останній редакції Нормативи і інструменти для впровадження та розрахунку всієї кошторисної і підрядної документації